Hellblade 2 pojede jen v 30 snímcích za vteřinu i na Xbox Series X, prý záměrně
A na PC také se zámkem.
Současná generace konzolí Xbox si pomalu sahá na své limity. Vyplynulo to z poslední vlny novinářských preview k příští měsíc vycházející xboxové exkluzivitě Senua’s Saga: Hellblade II.
Hra i na silnějším stroji Xbox Series X pošlape jen v 30 snímcích za vteřinu a s dynamickým rozlišením.
Navíc v ní nebudou žádné možnosti voleb různých režimů, čili bude chybět Performance mód. A i na nejvýkonnějších počítačích bude framerate zamčen na 60fps.
Ředitel technických záležitostí ze studia Ninja Theory to pro GamePro vysvětlil následovně:
"Šlo nám o to, aby zážitek poskyt více filmový pocit. Něco jako filmy, které záměrně běží jen ve 24 snímcích za vteřinu".
Unreal Enginem 5 poháněný Hellblade 2 bude o tom, kterak hrdinka Sensua cestuje na Island, aby tam honila Vikingy, kteří zničili její domov v prvním dílu.
Po prostředí se budou toulat nadpřirozené kreatury, jako nemrtví z hrobů (Draugr) či obři. Pestrost nepřátel má být větší než minule a uvidíte nové animace pohybů.
Boj s nimi (ze sto procent nasnímaný přes motion-capture) bude působit podobně jako v jedničce, ale každý zásah má být těžší. Hra vám toho prý méně odpustí než minule. K dispozici budete mít i příruční zrcátko, které protivníky zpomalí a umožní vám vytvořit komba.
Hádanky budou fanouškům připadat povědomé, například hledání runových částí v krajině, kde také můžete nalézt záhady a občas si i v poklidu hodit řeč se spojenci.