HDR a 4K hraní je teprve v plenkách, přiznal Microsoft
Musí prý trochu švindlovat.
Produktový a plánovací manažer z Microsoftu vystoupil v podcastu Majora Nelsona a až nečekaně otevřeně promluvil o nových trendech.
"Rád bych všem připomenul, že s HDR efekty a 4K hraním jsme teprve na úplném začátku. Hry, herní vývojáři a výrobci televizorů si na to nejprve musí zvyknout. Zjistit, co funguje a co nefunguje, co zákazníci vlastně chtějí."
Albert Penello přiznal, že mají těžkou hlavu z toho, jak výhody 4K a HDR předvést, aniž by měli odpovídající TV. Ukazovat, jak něco takového vypadá, aniž byste měli doma 4K či HDR, je prý velmi složité.
"Klademe si otázku, jak to propagovat a zůstat upřímní. Musíme malinko švindlovat, abychom byli zákazníkům schopni demonstrovat rozdíly, ale děláme to v dobré víře," uvádí zástupce Microsoftu. Dle něj přijdou v příštím roce nějaká "důležitá oznámení" ohledně zábavních aplikací s podporou 4K a HDR.