Harvey Smith dělá na nové hře s týmem Dishonored a Prey
Bude mít pod Microsoftem klidnější život?
Když se to provalilo, okamžitě se začalo spekulovat o možném pokračování (rebootu) Prey z roku 2017. Není však ničím podloženo, že by se právě tato teorie či spíš přání fanoušků mělo naplnit, ani bychom si na ni určitě nevsadili...
Slavný designér Harvey Smith, který je znám díky Deus Ex a Dishonored, totiž poskytl rozhovor španělskému Vandalu, kde poprvé utrousil své příští plány.
Po dokončení Dishonored 2 se prý přesunul do studia v Austinu, kde s týmem, který udělal Dishonored a Prey, kutí separátní, ještě neohlášený projekt.
Jinými slovy, Smith se nepodílí na květnovém Deathloop od Arkane Lyon, to bude od trochu jiných lidí.
Může jít o Dishonored, ale jak známo, tahle série si dává pauzu, protože se naposledy neprodávala úplně dobře. Pokud by se snad někdy vrátila, tak prý s odlišnými hlavními postavami.
Spíš bychom tedy v případě nového projektu Smitha tipovali na nějakou novou značku.
Designér je jinak rád za to, že Bethesdu a tím pádem i studio Arkane odkoupil zrovna Microsoft. Prý mu taková akvizice výborně pasuje a nedovede si představit nikoho vhodnějšího.
Jinými slovy, pro okrajový žánr stealth akcí s vysokou znovuhratelností či hry s originální nápady se to může Smithovi docela hodit. Ze strany této společnosti nemusí být v budoucnu takový tlak na prodeje a stres okolo návratnosti investice (jako byl pod Zenimaxem), když příští počiny prostě šoupne do Xbox Game Pass, aby nalákal více lidí k předplatnému (viz třeba Grounded).