Skip to main content

Hardwarový týdeník hráčů - 52/2015

Živo ve virtuální realitě, drahé monitory pro náročné...

- Nvidia dále vylepšuje GeForce Experience, nové funkce jsou zatím v betě. Přidáno bylo pořizování screenshotů a jejich následné úpravy společně se sdílením. Další novinky ocení hlavně streameři, jde o počítadlo diváků či vlastní grafika navíc do streamu.

- Nové monitory Swift z edice ROG od Asusu míří na náročné hráče hledající 27" kousek. Obě novinky jsou velmi podobné s technologií IPS, herními funkcemi, ta dražší ale nabídne 4K rozlišení.

- Další záhada okolo PlayStation VR byla vyjasněna. O výpočetní výkon se postará samostatný box, do kterého se brýle zapojí ještě před připojením do konzole. Na kabelu bude také další ovládání, zatím víme o hlasitosti.

- Acer se do herního příslušenství pod značkou Predator vskutku opřel. Nový monitor je prohnutý s velikostí 35" a možností přetaktovat obnovovací frekvenci. Jen cena 30 tisíc zdaleka nebude pro každého.

- Na internetu se objevila údajně pravá podoba finálního HTC Vive. Společně s fotkou headsetu unikla také dvojice ovladačů, ty se od prvního prototypu dost liší. Ačkoliv HTC jejich pravost nepotvrdilo, vypadají celkem věrohodně.

- 3DMark si pro nadšence přichystal vánoční dárek v podobě zveřejnění betaverze 3DMark 2016 skrze Steam. Dostupná je pro všechny, kteří mají koupenou předchozí verzi. Očekávané DirectX 12 demo Time Spy si ale ještě nezkusíte. Součástí bety je také test pro virtuální realitu VRMark.

- Touto dobou měla být duální R9 Fury X2 dávno odhalená. Ne všechny spekulace se ale vyplní... AMD se rozhodlo s uvedením počkat na virtuální realitu. Kartu začne prodávat po uvedení VR headsetů, aby nabídla „optimální zážitek" právě pro VR.

- Řada klávesnic Scorpion od GX Gaming dostala koncem roku další posilu. Nový model K215 cílí na nenáročné hráče a díky nízké cenovce tak moc funkcí navíc nenabízí. Je zde ale duhové podsvícení, multimediální klávesy či zvýraznění „WASD".

- S novinkami ze světa virtuální reality nekončíme. Podle nových zpráv má vlastní produkt uvést v roce 2016 Gigabyte. Nepůjde do nového odvětví ale naslepo, místo toho se spojí s existující asijskou firmou.

Read this next