Hardspace: Shipbreaker se prodalo půl milionu kusů
Úspěšný titul.
Blackbird Interactive nejsou zajímaví jen tím, že tam přešla část vývojářů série Homeworld a že nyní kutí třetí díl (pro Gearbox). Toto kanadské studio také přešlo na čtyřdenní pracovní týden a osvědčil se mu, prý to výrazně zlepšilo balanc mezi prací a běžným životem zaměstnanců.
Nyní se jejich vydavatel Focus Entertainment pochlubil, že vesmírné simulace / akce z vlastních očí, kde opravujete či zkoumáte procedurálně generované lodě, se prodalo už přes půl milionu kusů - viz fiskální výsledky.
Hardspace: Shipbreaker to stihlo za necelé dva roky, protože na Early Access nejprve vyšlo v červnu 2020 a minulý měsíc se překlopilo do finálky. Je i na Game Pass pro PC.
Výrobce to považuje za "velmi úspěšný titul pro PC z období předběžného přístupu", později se počítá s konverzí pro konzole. Ti samí tvůrci také kutí Minecraft: Legends ve spolupráci s Mojangem.