Skip to main content

Halo Infinite potvrzeno až na podzim 2021, co se zlepší v grafice?

+ nové obrázky z MP.

Tak ne to příští jaro, jak se mluvilo před pár dny, nýbrž stoprocentně podzim 2021.

Zato to máme oficiálně, přímo od nového kreativního ředitele studia 343 Industries, které na homepage informovalo o stavu vývoje, společně s novými obrázky z multiplayeru.

Příštích dvanáct měsíců prý budou všichni tvůrci a partnerské týmy testovat a vylaďovat herní zážitek.

Ti se tam také vrátili k ohlasům na červencové demo kampaně. Prý si uvědomili, že potřebují více času, aby věci vzali za ten správný konec.

V létě prý chtěli veřejnosti předvést hlavně hratelnost, což se jim docela povedlo. Ale jak říkají, pravdou je, že grafika a umělecká stránka nebyla na úrovni, jakou Halo vyžaduje, a to ani v rozpracované verzi.

"Většina zpětné vazby od komunity se točila okolo věcí, které jsme beztak chtěli udělat, jako je nepřímé nasvícení scény, odezva materiálů, renderování vegetace a stromů, mraky, přechody mezi různými detaily i propracovanost postav. Reakce na demo nás donutily, abychom hledali další příležitosti k vylepšení hry," říká Neill Harrison, ředitel vizuální stránky ze 343.

Jsou prý rádi, že mají tak početnou a zapálenou komunitu, která má o sérii takovou starost. Nemusí to být někdy příjemné poslouchat, ale prý si ohlasů váží a pomáhají k lepším výkonům.

Jeho kolega Ani Shastry, který je manažerem vývoje, dodal, že v červenci vše bylo v těžce nehotovém stavu. Klíčové vlastnosti jako globální iluminace, dynamický vliv denní doby, variable rate shading či GPU renderování byly teprve v aktivním vývoji. Většina kapacit týmu se prý soustředila hlavně na vysoké rozlišení a plynulost, což vyústilo, že mnoho ze zmíněných vlastností nebylo ve stavu, kdy by se daly zapnout.

Nyní už mohli potvrdit, že ve finální hře bude lepší globální iluminace, ambient occlusion, stínování, volumetrické nasvícení, hezčí obloha a celková atmosféra. Také prý už vyřešili potíže s renderováním a streamováním textur, které dají zapomenout na doskakování detailů či potíže s kvalitou textur z červencového dema.

Read this next