Halo Infinite hotovo, ale jeho zbytek až nejdříve v květnu
Má více hráčů než Battlefield 2042.
Nedá se to vnímat jinak než jako rozkouskované vydání kvůli opětovnému nestíhání, ale hráčům to zjevně nevadí.
Původně xboxové Halo Infinite mělo včera kupodivu více hráčů na Steamu než v ten den vydaný Battlefield 2042, slavná PC série, která je ovšem za peníze, nikoli Free-2-Play, takže to nelze tak úplně srovnávat.
343 Industries formálně oznámili, že jejich hra je hotova, dosáhla tzv. gold stavu. Nic tedy už nezabrání jejímu vypuštění 8. prosince, ačkoli tím se myslí hlavně singleplayerová kampaň.
Zároveň totiž došlo k velkému odkladu kooperativní hry v kampani Halo Infinite i herního editoru Forge.
Tvůrci vysvětlili, že tyto dvě slibované vlastnosti bohužel nebudou k dispozici dříve než v květnu 2022.
Oficiálně to je kvůli prodloužení první sezóny prý velmi úspěšného mulťáku (u něj se teď řeší zpětná vazba hráčů), která namísto do března potrvá až do května, ale reálně to je hlavně kvůli nutnému času na dodělání obojího.
Šéf kreativců Joseph Staten řekl Eurogameru, že jim co-op už nějaký čas funguje, ale prý chtějí, aby šlo o báječný zážitek, takže proto ten posun.
Závěrem ještě pár nových videí z kampaně pro jednoho: