Halo Infinite bude startem platformy pro přísun obsahu deset let
Ukázka z kampaně jen decentní + screenshot.
Na to, jak to bylo dopředu vychvalované a doprovázené vábící virálkou, nám to přišlo nic extra, jako jedna z nejslabších her z xboxového streamu. Ale pro mnohé fanoušky je tahle sci-fi FPS série modlou a odpustí 343 Industries prakticky cokoli, i když už řadu let zaostává za špičkou žánru a vypadá jen decentně.
Devítiminutové premiérové video z hraní singleplayerové kampaně Halo Infinite nezakončilo oznámení přesného data vydání, protože to by pak logicky vyzradilo i datum startu Xbox Series X, nicméně Vánoce 2020 stále platí.
Kampaň se odehrává po Halo 5 a má být větší než kampaně Halo 4 a Halo 5 dohromady. Hlavním zlosysnem je Escharum, což je lídr Banished.
Infinite má zakončit Forerunner ságu a položit stavební kameny do budoucna. Tvůrci popisují vydání hry jako start platformy, která se bude během příštích deseti let rozrůstat i o nový příběhový obsah - zkrátka to samé, co dělají Bungie s Destiny, ačkoli to prý není shodná živá služba.
Proto prý v dohledné budoucnosti nemáte čekat nějaký další díl Halo či Infinite 2, jen se tím tříští komunita. Co dostanete bohužel až později po vydání, bude zdarma šířený raytracingový update (i nějaké jiné technické vychytávky).
Součástí hry bude návrat split-screenu, který je prý takovým milostným dopisem kořenům série. Naopak nový vystřelovací hák pomůže Master Chiefovi s prozkoumáváním polo-otevřeného světa.
Nový oficiální screenshot z Halo Infinite nebyl vybrán zrovna šťastně, působí zastaralým dojmem jak z předešlé generace konzolí: