Skip to main content

GTFO kooperativní akcí s nádechem Vetřelce

Nový projekt tvůrce Payday.

Představte si Zombies kampaň do Call of Duty, případně Left 4 Dead, kdy má vše ještě hustší atmosféru než filmový Vetřelec, i díky nasvícení. Taková je premisa nové kooperativní střílečky GTFO od hlavního designéra Payday, Ulfa Anderssona, který ji představil na nočních The Game Awards následujícím videem:

Watch on YouTube

Popisována je jako hororová kooperativní PvE akce pro čtyři hardcore hráče, kteří hledají opravdovou výzvu. Budete posláni do rozlehlého podzemního komplexu, který je zamořen děsivými monstry a máte tam najít hodnotné artefakty. Bude potřeba shánět zbraně, nástroje, střílny a suroviny nutné k přežití, zatímco přemýšlíte, kudy bude nejvhodnější utéct.

Nejprve si však svou expedici v týmu naplánujete a správně se vybavíte. Šéf expedice prý vrhne hráče do nových situací každou herní seanci a každý parametr tohoto zážitku má čerpat z ručně vytvořených dat. Nikdy prý nebudete vědět, kam vede správná cesta a odkud na vás vylezou monstra. Komu to bude málo, prošmejdí každý zapadlý kout pro ještě tužší výzvy, a chybět nemají ani logické hádanky.

GTFO vydá švédské nezávislé studio 10 Chambers Collective na Steamu někdy v roce 2018 (produktová stránka). Hlavním scénáristou je designér The Last of Us, Adam Gascoine, který se podílel i na Nazi Zombies do CoD či DOOMovi. O atmosférickou hudbu se zase postará oceňovaný skladatel Simon Viklund.

Read this next