GTA6 původně mělo mít čtyři hrdiny a tři města
Ale došlo k ořezání.
Je to jen takový drobný dozvuk, přesto ho bereme všemi deseti, když na oficiální frontě panuje stále naprosté ticho.
Navazuje to na zásadní únik na Kotaku z minulého týdne o vlastnostech Grand Theft Auto 6, a částečně i na nedávný fanouškovský koncepční trailer.
Hra podle všeho měla být původně mnohem macatější, jenže pak se Rockstar měl rozhodnout snížit její rozsah na trochu rozumnější a realističtější úroveň, aby vůbec někdy byla dokončena. I tak se odhaduje, že její tvorba zabere deset let, když vznik započal už v roce 2014.
Přišel s tím Stephen Totilo, bývalý šéfredaktor Kotaku a nyní autor Axios.
Tvrdí, že se původně zamýšlelo, že GTA6 nabídne celkem tři různá města zasazená do různých částí Severní a Jižní Ameriky, i celkem čtyři hlavní hrdiny, tedy o jednoho více než GTA5.
Pak ale došlo k určitému ořezání, dá-li se tak v tomto kontextu vůbec mluvit, když i takto půjde o velice rozsáhlý titul, kterému se máloco vyrovná.
Podle současných plánů tedy GTA6 zpočátku přinese jen jedno město inspirované Miami a dva protagonisty, přičemž později do něj údajně přibude další obsah ve formě DLC.