GTA V asi s mimikou tváří z L.A. Noire
Vyzradil to bývalý partner Rockstaru.
Anonymní výpovědi a uniklé e-maily o pracovních podmínkách v Team Bondi mediálně vykreslily šéfa tvůrců L.A. Noire Brendana McNamaru jako největší zlo herního průmyslu, aniž by se někdo pozastavil nad tím, že to funguje úplně stejně ve většině herních firem.
McNamaru teď asi trápí, že se za něj distribuční partner Rockstar veřejně nepostavil a že jeho australské studio musí příští projekt dělat s někým jiným, takže si teď "na oplátku" pustil pusu na špacír o tom, co interně ví o GTA V. To dosud není oficiálně oznámené a nikdo z Rockstaru se ke spekulacím zásadně nevyjadřuje.
"Myslím, že Rockstar uvažuje o zakomponování technologie MotionScan [pro realistickou mimiku obličeje jako v L.A. Noire] do každé své hry, včetně GTA V," vyzradil McNamara o plánech svého bývalého partnera. Problém je podle něj ale v tom, že hry ze série Grand Theft Auto bývají neuvěřitelně rozsáhlé, takže je otázka, kolik postav by takto složitě museli ztvárnit, kolik řádek dialogů namluvit a hlavně kolik by to stálo peněz.
Šéf vývojářů L.A. Noire by prý byl rád, kdyby lidé z Rockstaru tuto technologii do GTA použil a má ji plně k dispozici, ale konečné rozhodnutí samozřejmě záleží na nich.