GTA Online mělo dosud nejlepší čtvrtletí
+ úspěch Injustice 2.
"Nikdy jsme nepočítali s tím, že by žilo takhle dlouho," přiznal předseda představenstva Take 2 na adresu GTA Online, multiplayerovou část Grand Theft Auto 5 (Alza.cz).
Letos na jaře dokonce zaznamenalo celkově nejsilnější čtvrtletí, co se týče výnosů, a to utekly skoro čtyři roky od původního spuštění v říjnu 2013.
Zpočátku prý výrobce netušil, jak na hru nabalit monetizaci a měl jen ty nejčistší úmysly, kdy chtěl pouze zabavit hráče. Až poté teprve začal přemýšlet a učit se za pochodu, jak masivní zájem publika zpeněžit, což se mu zjevně povedlo na jedničku.
Take 2, kteří jinak na jaře nic nového nevydali (krom Mafia 3 DLC), měli mezi dubnem a červnem solidní výsledky i díky pokračujícím prodejům basketu NBA 2K17. Toho vyexpedovali na trh už 8,5 milionu kusů, zatím nejvíce z jejich sportovních her.
Velmi se na trhu dařilo také bojovce Injustice 2 (Alza.cz), s čímž se zase pochlubili Warner Bros. Dle jejich výzkumu mělo jít o nejvíce vydělávající konzolovou hru čtvrtletí, přestože vylezla až v půlce května. Byla tak žádanější než Tekken 7, Mario Kart 8 či Prey. Tržby tak mohly Warner Bros vzrůst o 12 procent