Grand Theft Auto: San Andreas na Unreal Engine 4 bude na podzim vypadat asi nějak takto
Upoutávka od fanouška + další zdroj.
Už jsme o tom sice před rokem psali, ale nyní to je nanejvýš aktuální a je potřeba si to připomenout.
Krom toho právníci z Take 2 po všech takových modifikacích či videích tvrdě šli, takže zařídili jejich odstranění z internetu. Loni jsme ještě vůbec netušili, proč to tak hrotí, ale po spekulacích z minulého týdne o oficiálních remasterech tří dílů Grand Theft Auto to vše do sebe začíná zapadat a vlastně ani nemůže být lepšího potvrzení pravosti té šeptandy z Kotaku.
Pojďme se proto znovu pečlivě podívat na re-upload toho, jak by mohlo brzy vypadat GTA: San Andreas na Unreal Engine 4 - zatím tedy aspoň očima nadšenců, kteří se pokusili shodou náhod o to samé, co nyní kutí Rockstar pro komerční vydání před letošními Vánoci, a "doplatili" na to žádostmi od majitele práv:
"Nehodláme tento projekt vypustit ani ho jakkoli monetizovat, pouze to bereme jako vzdání holdu sérii GTA a nastínění toho, jak hezká by mohla být tato stará hra na moderním enginu," dodali autoři k re-uploadu, který se zatím na YouTube drží. Byť časem možná bude matoucí, pokud by došlo k záměně s oficiálními remastery, někoho by to mohlo uvést v omyl, nebo by možná prodejům mohlo škodit případné srovnávání, takže je dost dobře možné, že později bude opět muset být dáno pryč.
Tentokrát se prý autoři nesnažili o získání povolení od Take 2, což by bylo hloupé. Ani nemohou dát kredit všem autorům původní grafiky v originálu, když je neznají, takže víme jen to, že za trailerem výše stojí trojice nadšenců ze tří různých zemí, Fabián Álvarez, Santiago Ibarra a Juan David Góngora.
S těmi remastery staré GTA trilogie ještě souvisí jiná, dost radostná zpráva, co by neměla zapadnout: ze svých vlastních zdrojů to samé zaslechli také kolegové z VGC, takže to nyní už můžeme brát jako téměř jistou věc.