Grafika Black Ops 2 bude vylepšená, slibují Activision
Díky využití DirectX 11 a nových technologií.
Slýcháváme to u každého dílu Call of Duty rok co rok a většinou se pak ukáže, že šlo jen o plané sliby. Tentokrát se však Activision na toto téma rozpovídali do takových detailů, že by na tom přeci jen něco mohlo být. A jestli ne, sečteme jim to i s úroky.
"Hráči Call of Duty si v Black Ops 2 užijí vizuální renovaci. Vylepšení grafiky budou spočívat v kombinaci technologie a zručnosti," prohlásil ředitel Treyarchu Dan Bunting a snad tím nenarážel na grafický pokrok oproti prvnímu dílu Call of Duty, což by tak z formulace klidně šlo chápat.
Novinářům minulý týden ukázal xboxovou verzi a v ní ještě nezalidněný level na ostrově Socotra v Jemenu, kde využili HDR nasvícení, bounce nasvícení, stínování sebe samotného a novou techniku textur zvanou reveal mapping.
Oproti tomu v levelu Aftermath z Los Angeles, který znáte z nočního traileru, má být grafika jen "praktičtější". Tak jako minulé díly poběží Black Ops 2 v 60 snímcích za vteřinu a tvůrci prý nehodlají obětovat vyšší detaily za nižší plynulost.
"PC verze využije DirectX 11 karet," dodal vývojář, aniž by upřesnil, zda mluví o pokročilých DX11 efektech nebo jen o vyšším výkonu těchto karet. Více o Black Ops 2 v aktuálním preview.