Konzolový BF3 jak PC na nejnižší detaily
Info přímo z prezentace od tvůrců.
Vývojáři z DICE měli na GeForce LAN 6 zajímavou přednášku, ve které se zmínili také o grafických nastaveních Battlefieldu 3. Z jednoho slidu pak vzešlo, že grafická úroveň konzolové verze hry se má zhruba rovnat PC verzi na nejnižší nastavení grafiky.
Na slideu je doslova uvedeno, že na nejnižší nastavení bude ve hře logicky spousta věcí deaktivována a bude vám na to stačit GeForce 8800 GT s 512 MB RAM. Na střední nastavení bude pak většina hlavních grafických prvků aktivována, na vysoké bude aktivní všechno kromě MSAA a na ultra dostane hráč pochopitelně tu nejlepší možnou verzi.
Johan Andersson, který v DICE pracuje jako rendering architect a na GeForce LAN 6 přednášel, zpětně přiznal, že formulace vět nebyla nejšťastnější. Dodal totiž, že konzole se nemohou úplně přesně srovnávat s PC, protože na konzolích se používají jiné techniky, než na počítačích, jak reportuje MP1ST.
Rozdíl byl uveden na příkladu stínů a animované vegetace. Tyto dvě (a další, zatím nejmenované) věci mají být ve finální konzolové verzi mnohem hezčí, než na nejnižším nastavení PC verze. Finální verze hry má prý také na konzolích vypadat výrazně lépe, než tomu bylo v betě.