Grafické parametry hry Alan Wake
Těšit se můžete na konstantní snímkování.
Příchozí X360 hra Alan Wake by prý měla nastavit novou laťku kvality - pro grafiku na konzoli od Microsoftu. Aspoň dle vyjádření moderátora na oficiálním Remedy fóru, a následném prozrazení některých grafických detailů.
Hra poběží na konstantních 30fps, což má zamezit nechvalně proslulému tearingu, tedy nepěknému trhání obrazu. Dvojnásobného snímkování se pak dočkáme při pohybu v menu. Dále je přislíbeno progresivní vyhlazování hran (4xAA), které se objeví dokonce i na stromech a křoví. Nicméně na další technické aspekty týkající se mimořádného vizuálního ztvárnění si už musíme počkat. Podle Remedy je přitom hra již hotová, v tuto chvíli probíhá betatest s odstraňováním bugů a další optimalizace. S ohledem na květnové vydání díla to vypadá buď na velkou pečlivost, nebo…
Zajímavostí může být příchod limitované sběratelské edice hry, kterou lze aktuálně spatřit na stránkách britského e-shopu Game, přičemž součástí speciálního balení je kupon pro příchozí DLC a nebo soundtrack. V našich končinách si Alan Wake můžete předobjednat např. na stránkách obchodu Xzone.