Skip to main content

Gothic 4 využije PhysX

Nikoliv však DirectX 11.

JoWood v uplynulých dnech snad konečně nastartoval začátek reklamní kampaně na čtvrdý díl Gothicu, který v našich krajích ponese podtitul Arcania. Nejnověji komunitní manažer firmy, vystupující pod přezdívkou Megalomanic, na diskusních fórech prozradil, že hra využije předností fyzikálního enginu Nvidia PhysX.

To je změna oproti dřívějším informacím, které naopak Gothic 4 pasovaly jako kandidáta na podporu konkurenčního Havoku. Megalomanic vedle toho dodal, že tvůrci dopředu rezignovali na podporu DirectX 11.

"DX11 nabízí jen pár vizuálních potěšení navíc, jeho skutečná síla spočívá v multi-threadingu. Jenže to je zase něco, co by využila pouze PCčková verze a to nám vzhledem k multiplatformní povaze titulu nestojí za to," řekl komunitní manažer. Alespoň si snad majitelé Xboxu 360 a PlayStationu 3 nebudou moci stěžovat, že na jejich strojích hra vypadá o tolik hůře než na PC.

Read this next