Google: Stadia bude rychlejší než lokální počítače
Prý do dvou let.
Odvážná slova pronesl viceprezident inženýrství z Google. Ale co jiného mu také zbývá, pokud se chce dostat do novinových titulků, že? Konstatovat jen něco obyčejného, asi by to nikoho nezajímalo a nemluvilo by se o tom...
Prohlásil totiž, že jejich streamovací služba Stadia bude rychlejší - a teď se držte - a dokonce i více responzivní než lokální herní systémy (rozumějte domácí PC) do roka či dvou, nehledě na tom, jak výkonné se tou dobou stanou buoducí domácí PC.
Stalo se tak v britském magazínu EDGE, konkrétně v jeho 338. čísle, kde Google i jinak hýřilo sebevědomím, kterak bude jeho cloudová služba naprosto perfektní a jak ovládne celý herní trh.
Ptáte se, jak něco takového bude možné? Prý hlavně díky technologickému pokroku, který se dosáhne v modelování a strojovém učení. Jinými slovy, cloud prý tyhle věci zvládne lépe, než vaše domácí PC.
V herní komunitě to vyvolalo značný posměch a pochybnosti, zejména co se týče té rychlosti reakcí cloudu, kde kvůli připojení na dálku vždy budou, i na rychlém připojení, nějaké milisekundy zpětné odezvy, tedy něco, co u domácího počítače nikoho trápit nemusí.
Nebo snad Google vymyslí stroj pro cestování časem či dopředu odhadne, které tlačítko na ovladači hodláte zmáčknout, aby se vše ve hře počítané na dálku projevilo okamžitě?