Godfall nepůjde v offline režimu, ač není živou hrou
+ technikálie.
Tohle akční RPG pro start PlayStation 5 (a PC) s vydáním 12. listopadu se dostalo do světla reflektorů díky tomu, že bylo jednou z pár her, které si mohli vyzkoušet japonští novináři - přestože nepochází od Sony, nýbrž od třetí strany.
Dozvěděli jsme se jak dobré, tak horší zprávy. Každopádně pro Godfall a Counterplay Games je úspěchem, že se o něm konečně začíná více mluvit.
Předně, hra vyžaduje připojení k internetu, čili nemá žádný offline režím. Nejedná se ale o hru na principu živé služby s neustálými aktualizacemi a přísunem dalšího obsahu.
Má jít o požadavek permanentního připojení, jaký existuje třeba u Destiny 2 či The Division 2. Čili musíte být online, i když hrajete osamoceně.
Horší je, že k hraní bude vyžadováno mít aktivní předplatné služby PlayStation Plus, praví produktová stránka na PlayStation.com. Hra totiž umožňuje přechod do co-opu ve více lidech.
Dále se v japonských médiích psalo, že prý Godfall zvládá běh v nativním rozlišení 3840 na 2160 (tedy 4K) s obnovovací frekvencí 120Hz.
Ovšem tvůrci to na Twitteru později vyvrátili: mělo jít o mylnou informaci. Přesné údaje zatím nejsou schopni sdělit, protože testování výkonu a optimalizace jsou vždy až poslední etapou před startem, čili k ladění stále dochází. Až budou mít správné detaily, podělí se o ně.