God of War se téměř odehrával v Egyptě
Doznání + koncepční artwork.
Moc nechybělo a namísto dalekého severu jste se mohli prohánět po Egyptě. Nešlo přitom o nějaké ovlivnění trendy či Assassins Creed Odyssey, to se psal teprve rok 2013, když vylezl předešlý díl God of War Ascension a v Sony se přemýšlelo, co podniknout dál.
Ředitel vývojářů dubnové PS4 exkluzivity, Cory Barlog, na konferenci Devcom v Kolíně nad Rýnem okryl některé věci ze zákulisí tvorby.
Zhruba polovina autorů God of War Alza.cz) tehdy hlasovala pro zasazení do Egypta, zatímco druhá půlka byla pro severskou mytologii. Rozpolčené výsledky interní ankety proto musel rozseknout přímo Barlog, který osobně vybral stávající prostředí.
Jinými kandidáty, kde se mohla hra odehrávat, byly Indie či Bali (hinduistické náboženství) a Jižní Amerika (Inkové v hornatých oblastech Peru, Kolumbie či Ekvádoru).
Nejvíce snah však padlo na průzkum Egypta, takže vznikl i koncepční artwork (níže), jak by tam God of War mohlo vypadat. Prostě taková obdoba filmové Mumie s maskovanými válečníky.
Celé je to zajímavé z toho důvodu, že to lze chápat jako takové nastínění příštích možností, kam by se velmi úspěšná série mohla v pokračování dál ubírat.
Odkryta byla i postupná evoluce vzhledu Atreuse: