God of War Ragnarok stál čtyřikrát více než starý díl série
Raketový nárůst nákladů.
Bývalá redaktorka Eurogameru, Keza MacDonald, publikovala pro britský list The Guardian profilový článek o ikoně PlayStation jménem Shuhei Yoshida.
V Sony pracuje od roku 1993, čili po více než 25 let, takže má nesmírně bohaté zkušenosti.
Jen tak mezi řečí tam byla odtajněna informace, kolik stála vyrobit nejpopulárnější hra loňského roku, God of War Ragnarok.
Není to sice přímá citace, ale dá se předpokládat, že Sony vše před zveřejněním autorizovala, aby se nešířily mylné údaje:
"Náklady na vývoj šíleně vzrostly. Zatímco God of War 3, na svou dobu extrémně drahá hra z roku 2010, stála 44 milionu dolarů. Oproti tomu God of War Ragnarok vyšel na částku okolo 200 milionu dolarů".
Pokud to sedí, znamená to, že za něco přes deslet vzrostly náklady 4,5 krát.