God of War na PC v 57 snímcích za vteřinu
S řešením AMD.
AMD krátce před Vánocemi publikovalo nové propagační video na AMD FidelityFX Super Resolution a jak ho podporuje už více než 70 her, které jsou rovněž ukázány.
Toto technické řešení není zatím tak zavedené a rozšířené jako DLSS od Nvidia, ale v 1:15 minutě se tam mihl zajímavý slide ohledně počítačového portu PlayStation 4 exkluzivity od studia Sony Santa Monica.
God of War už nyní hrajeme v review-verzi (embargo na recenze bude uvolněno zhruba v půlce ledna).
Píše se tam, že tato severská akční adventura běží na grafické kartě Radeon RX 6800 XT AT v rozlišení 4K na nastavení ultra kvality v 57 snímcích za vteřinu právě díky FSR.
Jak hra pošlape bez FSR, to zatím nevíme, a trochu matoucí je také notička, že na zobrazených záběrech ještě není FSR aktivní.
Pro řádné videosrovnání technikálií vedle PS4 Pro verze a o pokroku PC konverze si proto ještě musíme počkat do příštího roku.