Skip to main content

Glum nebude ve hře vypadat jako ve filmech

První detaily o akční adventuře.

Od odhalení této stealth akční adventury loni na jaře jsme o ní nic neslyšeli, ostatně dorazí stejnak až příští rok.

Prolomil to až časopis EDGE, který v aktuálním únorovém čísle vyzpovídal členy německých Daedalic Entertainment.

Tou první novinkou je, že postava Gluma nebude ve hře Gollum vypadat stejně jako ve filmech Pán prstenů od Petera Jacksona. Tedy nebude působit jako postava, pro níž byl předlohou herec Andy Serkis.

"Tolkien nám neposkytl reference, jak by měl být správně velký. Na prvních ilustracích vypadal jako monstrum, které právě vylezlo z bažin," řekl šéf studia Carsten Fichtelmann.

Ilustrační obrázek z filmu

Nejprve ho prý zažijete jako normální lidskou osobu, než ho prsten změnil. Tvůrci hry prý mají více možností vyprávění než film a je prý pro ně důležité předvést různé emoce. Potřebují pro příběh někoho, koho téměř milujete, ale zároveň se ho bojíte, což má být v některých okamžicích jisté.

Dvojí osobnost Gluma poskytne hratelnosti zajímavé mechanismy a hráči tak před sebou budou mít volby k rozhodnutí. Ale každá ze dvou osobností bude atakována tou opačnou a musí se před ní obhajovat.

V každé kapitole hry prý zažijete několik "konfliktů", které pak povedou k finálnímu rozhodnutí. A pokud jste si v předešlých větveních vybrali jednu cestu, bude prý těžké zvolit si ve finále tu druhou.

Navíc tím, že tahle postava má časté monology, vám poradí, jak se dostat někam dál, například že někudy to nepůjde kvůli mnoha hlídačům.

Read this next