Ghostwire Tokyo a Deathloop od Arkane časovými exkluzivitami PS5
První sestřihy z hraní obou.
Nejprve to vypadalo s teleportem jako Dishonored 3, ale pak si člověk díky stylizaci traileru vzpomněl, že to je vlastně ta hra od Arkane a Bethesdy, od které jsme od oznámení na E3 2019 skoro neslyšeli.
Na PS5 akci byl první sestřih z hraní této FPS, na němž si dalo studio ve francouzském Lyonu tradičně velmi záležet. Předpotopní zbraně, vizuál a prostředí trochu jak z BioShocku, tiché vraždy, četné boje na blízko, opět svoboda v řešení situací a atmosféra bondovky. Zdá se, že tohle je koncept Dishonored dotažený téměř k dokonalosti, aneb autoři ho museli vypilovat a mírně pozměnit, aby dostal zelenou.
Výrobce poté na PS BLogu uvedl, že Deathloop bude tyto Vánoce konzolovou časovou exkluzivitou PS5. Na PC vyjde v tu samou dobu, ale na Xboxu až někdy později.
"Hra byla šita na míru hardwaru nové generace a využije grafický výkon PS5, i technologie ovladače jako haptická zpětná odezva či adaptivní triggery," říká Bethesda.
Druhá obdobná dohoda se týká GhostWire: Tokyo od tvůrců The Evil Within z Tango Gameworks. I tato akční adventura s tajemným městem plným přízraků a hrozeb bude konzolovou exkluzivitou PS5 někdy v roce 2021, byť souběžně se objeví na počítačích.
Shinji Mikami přichystal první sestřih z hraní, kde se bojuje s paranormálními jevy za pomoci šikovných schopností. Každý zdejší duch toulající se v ulicích má mít svůj vlastní styl útoku i slabiny, takže na to musíte adekvátně reagovat.
Tvůrci říkají, že PS5 jim umožnila realizovat jejich vizi, nejen graficky, ale také po stránce 3D zvuku. Takové Tokio jste prý ještě v žádné hře nezažili. Nový ovladač PS5 se zvlášť má hodit při speciálních dovednostech se zpětnou odezvou a adaptivními triggery.