Ghost of Tsushima se krabicově prodává lépe než Days Gone a kritiků se nebojí
Sucker Punch jsou na výsledek pyšní.
Studio Sucker Punch může být s prozatímními výsledky svého nového díla spokojeno. A nemysíme tím jen recenze (u nás medaile "Doporučeno").
Raná prodejní data naznačují, že hra bude pro Sony úspěchem i po komerční stránce.
Ve Velké Británii se Ghost of Tsushima samozřejmě stalo jedničkou v hitparádě za minulý týden. Samozřejmě nedosáhlo na čísla The Last of Us 2, to je u nové značky jasné.
Za pozornost stojí, že se tam krabicovky za úvodní dny prodalo o 7 procent více než jiné nové PS4 značky (byť hůře přijaté u kritiků), Days Gone loni v dubnu. Přitom za ten více než rok posílila digitální distribuce, která sem není započítána, ale zase od té doby přibylo více majitelů konzole.
Akční adventura z Japonska jinak v Británii udala čtyřikrát více kusů než jiná novinka v žebříčku, Paper Mario: The Origami King pro Nintendo Switch, všimli si kolegové z GamesIndustry.
Na recenze v magazínech zareagoval kreativní a umělecký šéf Jason Connell:
"Někteří naši hru kritizují. Mám kritiku rád, protože nás nutí ke zlepšení a je zdravou součástí celého procesu, když se nad ní zamyslíme a vezmeme si z ní něco. Hru jsme vrhli do světa a ten ji může soudit. Ale hrdě se k ní hlásíme, protože je to podle mě nejlepší hra, co jsme kdy udělali."
Pro GamesRadar také řekl, že ho baví, když někdo nahodí na Twitter všechny své snímky z Photo módu.
Na Ghost of Tsushima jsou v Sucker Punch pyšní, protože nové značky to nemají snadné a také byl vývoj poznamenán koronavirem. Jsou rádi, že lidé milují na hře to samé, co se líbí jim samotným.