Ghost of Tsushima nejvíce sledovaným pořadem State of Play
+ anketa, na kterou PS4 exkluzivitu se těší více.
"Japonský Assassins Creed" táhne. Přestože se nyní prakticky každý den koná nějaké vysílání s odhalením něčeho a začínáme se tímto stylem rychle přejídat, čtvrteční večer zaujal.
Pořad State of Play od Sony, který přinesl 18 minut z Ghost of Tsushima, trhal rekordy.
Insider Benji spočítal, že za úvodních 24 hodin nasbíralo toto video přes 4 miliony zhlédnutí (součet hlavních YouTube kanálů), což z něj dělá nejsledovanější záležitost tohoto druhu.
Zajímavá je také jeho anketa, na kterou z posledních dvou exkluzivit pro PS4 se těší lidé více.
Šestnáct tisíc hlasujících na Twitteru se v ní projevilo a jen těsně, poměrem 51% ku 49%, vyhrálo Ghost of Tsushima nad The Last of Us 2.
Výsledek je samozřejmě dost ovlivněný několika faktory: že se to konalo hned po State of Play, kdy byli mnozí nadšeni z toho, co právě spatřili. Dále hře Naughty Dog ublížila nedávná kauza s únikem příběhu a nespokojeností fanoušků s jeho zápletkou. I je jasné, že na této sociální síti je aktivní trochu jiný typ lidí než mainstream, takže v obchodech to s prodejností patrně dopadne úplně opačně, s mnohem vyšším odbytem The Last of Us 2 než titulu od Sucker Punch.