Gears of War se stanou výkladní skříní DirectX 12 a 4K ve Windows 10
Pokecali jsme s tvůrci o PC portu.
Vlastní zpráva - Na předělávku prvních Gears of War pro Xbox One (recenze) se vzhledem k vypuštění koncem prázdnin rychle zapomnělo. Microsoft však má v rukávu něco, co tuto sérii znovu zviditelní a pomůže tak připravit trh na regulérní čtyřku příští Vánoce.
Ano, mluvíme o PC konverzi Ultimate Edition (Alza.cz), která si dává na čas, ale čím později vyjde, tím vlastně lépe. Windows 10 pak bude mít nainstalované ještě více lidí (nyní už je na téměř 100 milionech počítačů), z čehož budou posléze těžit, jak Eurogameru pověděli tvůrci:
"DirectX 12 nám umožňuje mnohem větší kontrolu nad zátěží procesoru se zredukovanou dřívější nadstavbou ovladačů. Stále ještě tvrdě pracujeme na optimalizaci hry a naším hlavním cílem jsou paralelní výpočty pro využití více jader v procesoru. Také těžíme z přechodu na Unreal Engine 4, např. cachování objektů. Co se týče grafického čipu, některé efekty jako SSAO jsme převedli na asynchronní výpočty a to samé bychom rádi např. u MSAA."
PC verze remasteru Gears of War ve Windows 10 by dle jejich slov měla být výkladní skříní 4K rozlišení, se znovu vytvořenými texturami a dalšími podklady, takže čím výkonnější sestavu máte, o to vyšší kvalitu dostanete. Framerate bude odemčený a součástí hry se stane benchmarkovací mód.
Zkrátka nepřijdou ani majitelé slabších počítačů, když vývojáři mají za cíl dosáhnout aspoň 30 snímků za vteřinu na pestré paletě hardware, i díky mnoha nastavením a volbě nižších rozlišení.