Gears 5 budou hrát méně na jistotu
Více riskují s inovacemi.
Sláva série Gears of War nevyhnutelně uvadá od doby, co Microsoft koupil práva od Epicu a svěřil ji vlastnímu studiu The Coalition.
Pro zářijové Gears 5 tedy musely být učiněny nějaké změny, aby se pouze nejelo na jistotu a zkusilo se zaujmout zmlsané publikum něčím zajímavým.
Právě o tom pohovořil šéf tvůrců Rod Fergusson pro Kotaku:
"Minule s Gears of War 4 z roku 2016 jsme se snažili zůstat věrní formulce série a raději ji moc neměnit, abychom nenaštvali fanoušky. Přeci jen autorský tým čítal jen tři lidi, kteří pracovali na předešlých dílech. Nechtěli jsme, aby si mnozí řekli, že nevíme, co děláme."
Jenže to celé dopadlo trochu jinak: hráči jim naříkali, že hře zoufale chybí inovace, takže tentokrát je naslouchali a posunuli sérii v pětce o notný kus dál. Prý jim důvěřují v tom, že to zvládnou dobře.
Gears 5 tedy budou hrou, která má více riskovat než předešlý díl. Sice to pořád bude primárně krycí střílečka, ale nabídne více možností pro boje nablízko.
Mezi jiné novinky patří upravené ovládání, kdy hráči zůstane volné tlačítko pro pohyb kamery. Hodně pozornosti prý padlo i na to, abychom byli nuceni zabývat se slabými místy nepřátel. Ti také nově dostanou ukazatel zdraví, což má pomoci v rozhodnutí, jestli se pustit do jejich odvážného dodělání. Nicméně tahle možnost půjde v nastavení vypnout, pokud by někoho urážela.