GameStop: Streamování her konzole nenahradí
Svoji roli ale prý sehraje.
Největší specializovaný herní obchodní řetězec GameStop na veletrhu CES prohlásil, že podle něj streamování her nenhradí tradiční herní konzole, jak reportuje web Industry Gamers.
GameStop přitom vlastní jak síť klasických obchodů, tak službu pro streamování her Spawn Labs.
"Je bez debat, že streamování her bude hrát v herním průmyslu svoji roli. Konozolové hraní to ale nenahradí. To je zastaralý způsob myšelní. Streamování ten zážitek upraví a vy si tak budete moci vzít vaši konzolovou hru do nekonzolového prostředí, ať už je to kancelář, na cesty, apod.," řekl na veletrhu CES šéf GameStopu Paul Raines.
Streamování her je na vzestupu, ať už s plně fungujícími službou jako je OnLive, začínajícím Gaikai, nebo dalšími, které jsou na obzoru, včetně Spawn Labs od GameStopu.
Technologickou firmu Spawn Labs koupil GameStop v minulém roce a v současné době se údajně nachází ve fázi podepisování a vyjednávání smluv s partnery.