Funkce Unreal Engine 4 měl CryEngine už před třemi lety
Aspoň to tvrdí šéf Cryteku.
Jestli vám přechod z Unreal Engine 3 na 4 nepřišel na základě tech-dema tak výrazný jako mezi verzí 2.5 a 3 a nezarazil vás hluboko do křesla, nejste sami. Do cupování nové verze určené především pro příští generace konzolí, kolem čehož bylo na E3 velké haló, se pustil i šéf výrobce konkurenčního CryEngine.
"Na adresu Unreal Engine 4 mohu říct jen tolik, že v té samé kvalitě už dávno existuje náš CryEngine 3. Pusťte si tři roky stará videa z GDC. Tehdy jsme do CryEngine přidali to samé, co nyní přidává Unreal do 4. verze a co umí i jiné enginy," komentoval to Cevat Yerli pro GamesBeat.
Už od doby vydání Crysis 2 prý mají v jejich technologii např. masivní particle systémy, GPU renderování, defered stínování, DX11 atd. Akorát to vznešeně nenazývají "technologií příští generace" a namísto toho to rovnou dávají do vycházejících her.
Podle šéfa Cryteku se navíc brzy máme těšit na představení nové edice CryEngine, ale nebude u něj žádná číslovka.