Framerate > rozlišení, razí xboxový boss pro nextgen
Ale nebudou to diktovat.
Možná četl ten průzkum z minulého týdne... nebo se prostě jen jeho názory shodují s tím, co preferuje většina hráčů.
Xboxový boss Phil Spencer se nechal slyšet, že preferuje raději hraní her na Xbox Series X ve vyšším frameratu (plynulosti) než hraní ve velmi vysokém rozlišení.
Microsoft prý nikdy nikomu nediktuje, na co se mají vývojáři prioritně soustředit, záleží to jen na nich samotných. Nedělal to ani v době Xboxu 360, kde byla snaha o 60fps, ani u Xbox One X, kde se za technickou výhru považoval chod ve 4K.
"Když se díváme do budoucna, celkový pocit z her je rozhodně tím, na co se chceme zaměřit, ne jen pouze nahodit na obrazovku více pixelů než dříve," komentoval to Spencer.
Domnívá se, že už u pár let starého Xbox One X dosáhli bodu, kdy hry vypadají báječně, ale stále je prý na čem pracovat, aby byly ještě úžasnější. A to nejen co se týče vzhledu, ale i toho, jaký z nich máte pocit.
Toho prý nebylo možné docílit na stávajících konzolích, protože procesor měl moc slabý výkon ve srovnání s GPU, tudíž nešlo mít framerate a konzistenci s obnovovací frekvencí, jak by si to leckdo přál.