Střílečky pod Projectem Natal?
Podle firmy Rare schůdná alternativa.
Šéf designér Rare - George Andreas, se na stránkách VideoGamer.com vyjádřil k novému nápadu od Microsoftu jménem Natal. A o jeho možném využití v tolik oblíbeném žánru, jakým je bezesporu FPS.
Andreas předesílá, že ačkoli v tuto chvíli nemusí být úplně zřejmé, jak to celé bude přesně fungovat, domnívá se, že půjde pouze o způsob změny v uvažování nad designem takové hry. Jinými slovy, v Rare věří, že Natal může být v rámci FPS žánru alternativou, na rozdíl třeba od Blizzardů, kde se v tuto chvíli tváří spíše skepticky nad jeho plnohodnotným využitím u RTS.
Andreas připomíná, že současné střílečky jsou ušité na míru konzolovému ovladači. Pokud ovšem gamepad zcela vypustíme, dostaneme nový interface s patrně jinou herní zkušeností. Půjde i nadále provádět obvyklým způsobem takové ty obvyklé činnosti jako je strafování? Možná že ne. Možná však, že tu jsou i jiné způsoby, jak vytvořit FPS. Může tu být spousta cest, které lidé ještě vůbec nevyzkoušeli, přičemž jedna z nich by mohla ke hrám a hraní přilákat další hráče.
Resumé? Fungování střílečky pod Natalem by podle Rare neměl být problém, ale až čas ukáže, jestli to vlastně bude, nebo může být, posun k lepšímu nebo změna k horšímu. Dokážete si to sami představit?