Skip to main content

FOTO-SERIÁL God of War

Čeho si všimnout na grafice?

Doplněk k pondělním dojmům s videem a technickým rozborem dubnové PS4 exkluzivity God of War (Alza.cz).

1. Jak se dalo od Sony Santa Monica čekat, hra má neuvěřitelně detailní modely postav, excelentní stínování a realistické výrazy obličeje.
2. Oproti předchůdci zaznamenala hra obrovský posun v kvalitě grafických podkladů. Počínaje detailními skalami až po drobné detaily na scéně, vše dokazuje talent grafiků studia.
3. Kvalita obrazu je většinou vynikající, jen když se podíváte blíže, třeba na tento řetěz, můžete nalézt malé artefakty kvůli metodě checkerboard. Tato scéna též ukazuje měkkou povahu shadow map.
4. Odrazy na vodní hladině jsou jedna z mála slabin, na které jsme narazili, nicméně prudký tok řeky pomáhá to omluvit. Možná bude voda vypadat jinak na stojatém jezeře?
5. Znovu pohled na vysokokvalitní textury a modely v novinářském demu, kde hrají prim měkké stíny. Všimnout si také uživatelského rozhraní ve 4K.
6. Mnohé objekty lze rozbít vaší zbraní, zatímco volumetrické paprsky světla pomáhají navodit atmosféru v každé oblasti.
7. Důvtipné využití efektu depth of field zkombinované s nasvícením zařídí řadu dramatických scén. Ta výzva na zmáčknutí kruhu na gamepadu byla jediná taková, na kterou jsme při hraní narazili
8. Motion-blur pro každý objekt je nedílnou součástí hry a vylepšuje plynulost již beztak báječně odvedené práce animátorů

Read this next