Forza Motorsport 8 s podporou raytracingu
Bude o tom přednáška na GDC.
Kvůli absenci nového dílu minulý rok jsou všichni více nažhaveni na pokračování závodní série Forza.
Dnes bylo oficiálně potvrzeno, že Forza Motorsport 8 bude podporovat raytracing minimálně na Xbox Series X, který ho bude hardwarově podporovat. Plánuje se na letošní podzim patrně coby startovní hra pro novou konzoli, byť bude šlapat i na PC a starých modelech Xbox One.
Technický ředitel Diego Garzon z Microsoftu totiž vystoupí na konferenci GDC 2020 v druhé polovině března na téma, kterak Turn 10 implementují tyto technologie do své příští hry.
V pozvánce se píše, že bude řeč o dynamickém nasvícení za pomoci moderních metod raytracingu v reálném čase.
"Použití realtime raytracingu výrazně zvyšuje složitost našich herních světů, s čímž spočívá celá řada výzev, které musíme překonat a poučit se do budoucna".
Forza Motorsport 8 se dle prosincového vysílání už nachází v hratelné verzi. Její celkové směřování je prý velmi odlišné od předchůdců a obsahuje spoustu skrytých vlastností pod kapotou, kterých si nemusíte všimnout, ale ovlivňují celý zážitek.
Například nový model tlaku pneumatik, nový způsob, jak na ně má vliv teplo, dynamická teplota na různých tratích a nový systém atmosférického tlaku, kde věci jako hustota vzduchu ovlivňují výkon auta a dynamiku. Nový bude také způsob odpružení vozidel.