Skip to main content

Forza Horizon 2 kontruje radikálně přepracovaným počasím

Překoná to v DriveClub?

I exkluzivní závody pro Xbox 360 a Xbox One nabídnou realisticky zpracované počasí, jako je déšť, mlha či vítr (o sněhu nic, asi vzhledem k středomořskému prostředí?), které ovlivní viditelnost řidiče, ale o přímém dopadu na jízdní vlastnosti se zatím příliš nemluví.

Watch on YouTube

Tvůrci z Turn10 a Playground Games namísto pouhého namalování nebe jednou barvou prý naplnili fyzikálně modelovanou atmosféru drobnými částicemi, které simulují optické efekty slunce jako ve skutečnosti a tím pádem bude hýřit mnoha různými odstíny. To, kolik mraků se právě honí na obloze, se přímo projeví odrazem na kapotě naleštěného auta, kde zůstávají i kapky deště.

V jakémsi foto-režimu se zaparkovaným vozem to tradičně vypadá naprosto báječně, ale při samotné jízdě už je mokrá silnice o něco slabší než v DriveClub na PS4, pouze se leskne, nezůstávají na ní kaluže apod. Jakkoli se vyzdvihuje, že se tu simulují i různé typy materiálů, kdy asfalt při mrholení pouze ztmavne, zatímco na kostkách v silnějším lijáku zůstane stát více vody. Chybět nebude ani duha, pokud k ní nastanou samy od sebe příhodné podmínky.

Pro srovnání mrkněte na včerejší videa o počasí v DriveClub, kam přibude až v pozdějším patchi.

Read this next