Fortnite od Epicu po letech ožívá
Představuje ho Game Informer.
Pamatujete ještě na komiksově vyhlížející budovatelskou akci, kterou Epic oznámil na VGA 2011 a měla být první hrou na Unreal Engine 4? To neklaplo a po odchodu klíčových osobností (Cliff Blezinski, Mike Capps, Rod Fergusson atd.) si studio dalo na čas, ale nyní už bylo připraveno Fortnite představit pro časopis Game Informer.
Základní koncept této Free-2-Play third-person kooperativní akce pro PC i po letech zůstává nezměněn: za dne těžba surovin a budování pevností, abyste se ubránili vlnám útočníků během noci. K tomu přidejte procedurálně generované světy s dynamicky se měnící denní dobou, vývoj postav jako v RPG a lootování jako v Diablu, z čehož vznikne téměř dokonalý žánrový mišmaš.
Abyste si ale nemysleli, že to bude pouze o bitvách mezi živými hráči v arénách, které tu též nechybí, autoři počítají i s několika příběhovými kampaněmi různé délky. Chtějí také zajistit vysokou znovuhratelnost, aby se Fortnite hrálo stejně dlouho jako třeba Left 4 Dead.
Nový sestřih z hraní níže potvrzují příklon k Minecraftu, do alfatestu se dá přihlásit zde.
Z dřívějška nepropásněte nahrávku předváděčky o stavění ve hře nebo starší obrázky.
Aktualizace - nové obrázky z dneška si prohlédněte zde.