Ford zneužil artwork z Firewatch
A ještě se vymlouvá.
Jak zařídit pořádné zviditelnění vozů své značky u herní komunity? Jde to i snáz než domlouvat se s Microsoftem na partnerství v souvislosti s odhalením Forza Motorsport 6, ale je s tím spojena ostuda.
Někomu ve Fordu se zalíbil nosný artwork s divočinou z únorové hry Firewatch až tak moc, že ho použil v oficiální reklamní kampani. Jak ve srovnávacím videu, které je i nyní kupodivu stále k dispozici a viděly ho už dva miliony lidí, tak v emailovém newsletteru zákazníkům.
Malé nezávislé studio Campo Santo uvedlo, že k tomu svolení nedalo, takže jde o takovou úsměvnou krádež ze strany Fordu.
Ten se brání slovy, že prý obrázek našel na nějakém webu sdružujícím wallpapery. Tvůrci hry nicméně namítli, že to není pravděpodobné, protože se v reklamě prý vyskytuje i grafika, která je nyní dostupná jen z oficiální stránky Firewatch. Ford se jim později omluvil a studio to přijalo.