Skip to main content

Fóbie, nepříčetnost a různé konce Call of Cthulhu

+ 4 minuty hraní.

V návaznosti na nedávné čtyři minuty z hraní se objevují bližší informace o fungování Call of Cthulhu (Alza.cz) od Cyanide a Focus Home Interactive, samozřejmě nasbírané na novinářské předváděčce. Do budovy bude možné se dostat třemi různými cestami, v závislosti na tom, kolik času jste věnovali prozkoumávání, s kým jste hodili řeč nebo zda jste našli klíč a vstoupili dovnitř hlavními dveřmi. Takto mají být navrženy všechny scénáře, což zvýší znovuhratelnost.

Watch on YouTube

V tomto lovecraftovského hororu na Unreal Engine, viděném z vlastních očí, budou přítomny systémy (ne)příčetnosti a fóbií, které mimojiné ovlivní, jaký z různých konců hry dostanete. Celková herní doba je odhadována na 12 až 15 hodin.

"Stejně jako ve stolních RPG, vaše příčetnost klesne, když učiníte špatné volby, a naopak. Pokud sáhnete po těch správných krocích, budete mít nad sebou plnou kontrolu na konci hry, kde budete schopni věci ovlivnit. Čili vzroste-li vaše nepříčetnost, budete mít v závěru méně možností, protože vaše postava nedokáže učinit racionální rozhodnutí," vysvětlil to hlavní designér Romain Wiart.

Zajímavé jsou i fóbie, které můžete při hraní prožít. Čím více se Edward bude nořit do tajemství okolo vražd, uvidí spoustu nehezkých věcí. Opakované vystavení se traumatickým zážitkům u něj rozvine různé obavy a úzkosti. Takže třeba bude moci někam vstoupit, ale nebude to chtít udělat, protože by si nerad připomínal, co předtím prožil. Fóbie mohou hru udělat obtížnější, např. objevení se nepřátel, které v reálu neexistují, ale ubírají vám život. Toto však zatím nebylo reportérům názorně ukázáno, takže asi tvůrci budou rádi, když stihnou vydání Call of Cthulhu pro PC/PS4/X1 letos.

Read this next