Finální HW nároky Command and Conquer Remastered Collection
+ zdrojový kód a mody, sběratelka později.
Pátý červen se rychle blíží a EA mu věnují patřičnou pozornost, protože prakticky nic jiného nesportovního letos nemají.
Na Steam nahodili finální hardwarové požadavky Command and Conquer Remastered Collection.
Víceméně se shodují s těmi, které zveřejnili v březnu či na homepage, čili hra si vystačí se starým procesorem z roku 2007 a jinak pošlape přes rozhraní DirectX11.
Oproti tomu doporučená sestava už zmiňuje mnohem novější komponenty, které na takový nenáročný žánr možná ani tak potřeba nebudou, ale budete mít jistotu hladkého chodu:
Zhruba před týdnem se EA nechali slyšet, že souběžně s předělávkou volně vypustí zdrojový kód pro dvě staré hry z této série, Command and Conquer: Tiberian Dawn a Command and Conquer: Red Alert.
Tato DLL by vám prý měla pomoci k výrobě nových map, vytváření vlastních jednotek, výměně grafických podkladů, úpravě herních systémů atd. Remasterovaná verze bude podporovat modifikace a vlastní mapy, ať už ji spustíte přes Steam či Origin launcher, ačkoli postup se u obou malinko liší (viz blog.
S Command and Conquer se pojí ještě jedna smutná zpráva a to odklad krabicových sběratelek remasteru. Kvůli COVID-19 a výrobě součástí v Číně muselo dojít k odkladu na začátek podzimu, omluvili se EA.