Skip to main content

Filmeček s chlapcem pouštějícím draka na Unreal Engine 4

Demonstruje otevřenou krajinu.

Epic Games si pro GDC přichystali pěkný krátký film o chlapci, kterému uletí drak a pronásleduje ho po pestrém a překrásně zpracované venkovní krajině. Dle autorů byl natočen na 160 kilometrech čtverečních hustě osázeného terénu:

Watch on YouTube

Vše má být generované v reálném čase na Unreal Engine 4 a běžet v 30 fps, když se Epic snaží o předvedení funkcí pro rozlehlé světy, foto rekonstrukce a procedurálním umísťování podkadů do prostředí. Poprvé byl k vidění na dnešní přednášce State of Unreal Engine od Tima Sweeneyho.

O nově bezplatné technologii (jen s 5% podílem z tržeb) jsme se dnes dále dozvěděli: všechny hry na Unreal Engine 4 budou podporovat uživatelské modifikace. Nvidia se rozhodla otevřít její kód PhysX vývojářům. Epic prý nečekal takovou oblíbenost enginu mimo herní průmysl, např. pro architekty či filmy. Více na Gamasutra.

Read this next