Filmeček s chlapcem pouštějícím draka na Unreal Engine 4
Demonstruje otevřenou krajinu.
Epic Games si pro GDC přichystali pěkný krátký film o chlapci, kterému uletí drak a pronásleduje ho po pestrém a překrásně zpracované venkovní krajině. Dle autorů byl natočen na 160 kilometrech čtverečních hustě osázeného terénu:
Vše má být generované v reálném čase na Unreal Engine 4 a běžet v 30 fps, když se Epic snaží o předvedení funkcí pro rozlehlé světy, foto rekonstrukce a procedurálním umísťování podkadů do prostředí. Poprvé byl k vidění na dnešní přednášce State of Unreal Engine od Tima Sweeneyho.
O nově bezplatné technologii (jen s 5% podílem z tržeb) jsme se dnes dále dozvěděli: všechny hry na Unreal Engine 4 budou podporovat uživatelské modifikace. Nvidia se rozhodla otevřít její kód PhysX vývojářům. Epic prý nečekal takovou oblíbenost enginu mimo herní průmysl, např. pro architekty či filmy. Více na Gamasutra.