FIFA 23 a Modern Warfare 2 nejprodávanějšími v JRC za říjen
Hitparáda obchodu.
Největší český prodejce her JRC zveřejňuje říjnové vydání žebříčku největších herních pecek u tuzemských hráčů. První skončila nová FIFA 23, druhou příčku obsadila říjnová novinka Call of Duty: Modern Warfare 2, za ní se umístila další novinka od EA, NHL 23.
Ani v říjnu nic nezlomilo silnou pozici FIFA 23 v čele žebříčků prodejů krabicových her v Česku. Sportovní kousek od EA tak kraluje prodejům už druhý měsíc v řadě. Už teď je ale jasné, že v listopadu bude situace jiná. „Sledujeme čísla předobjednávek God of War: Ragnarok a situace je téměř bezprecedentní. Tak enormní zájem o jakoukoliv jinou hru dlouho nepamatujeme,“ říká marketingový specialista JRC Petr Kratochvíl a dodává: „I přes vydání ke konci roku čekáme, že titul bude jednou z nejprodávanějších her letoška.“
Titulu od Sony v zájmu pomáhá jak původní oblíbená trilogie, která se odehrávala ve starověkém Řecku, tak i povedený reboot z roku 2018, na který právě nový díl navazuje. Svou část práce odvedla též marketingová kampaň ze všech stran, takže o hře ví i ti, kteří gamingu neholdují.
Na druhé pozici v říjnových prodejích skončila novinka z října, Call of Duty Modern Warfare 2. „Nové CoD sklidilo již před vydáním dobré hodnocení a i přes to, že hráči měli možnost odehrát kampaň už týden před vydáním krabicové verze, se titulu u nás dařilo,“ popisuje Petr Kratochvíl. Stupně vítězů pak uzavírá další novinka od EA, NHL 23.
Na dalších místech žebříčku se umisťují stálice, které se v žebříčku objevují opakovaně. Gran Turismo si polepšilo od minula z deváté pozice na bramborovou medaili, Grand Theft Auto V padlo ze třetího na páté místo, Minecraft šel o pozici níž.
Další novinka z října se probojovala na sedmou pozici – A Plague Tale Requiem. Pokračování povedené příběhové adventury si tak získalo srdce nejednoho hráče.