FIFA 22 v půlhodinovém deníčku a co bude nového v old-gen verzi?
Brankáři + poprvé ženská komentátorka.
Sice moc nechápeme strategii EA, že takové věci (i třeba o Battlefieldu) vypouští v předstihu ještě před zítřejším vysíláním EA PLAY. Nejspíš se tak děje kvůli dlouhému rozsahu materiálu, na který by nebyl čas.
Fanouškům série FIFA a novinářům, kteří si vyzkoušeli PS5 verzi, poskytli podrobnější pohled na ročník 22 oznámený nedávno i se škraloupem ohledně PC verze a placeného upgradu na nextgen.
Tady je půlhodinové povídání klíčových vývojářů na režisérských židličkách na hřišti, prokládané ukázkami z motion-capture i enginu:
Ve FIFA 22 bude poprvé ženská komentátorka, Alex Scott, která hrála za Arsenal v ženské Super League a má 140 startů za reprezentaci Anglie.
Fajn je, že EA nezapomínají ani na old-gen verzi, protože chápou, že má početnou uživatelskou základnu, tak to nebude jen aktualizace soupisek. Pokrok má na PS4, Xbox One a PC nastat třeba u brankářů, kteří mají nové animace chycení míče a také má být těžší je překonat.
I v old-gen verzi bude "opravdová fyzika míče", která ovlivní jeho trajektorii. Podepíše se to třeba na přenesení hry do volných prostor hřiště na neobsazené kolegy.
Jinou novinkou úplně ve všech verzích hry je tzv. explozivní sprint. Ať už s míčem či bez něj, hráč bude při rozběhu více akcelerovat, ale týká se to jen pohybu rovně vpřed, nikoli do stran či dozadu.
Také si budete moci svobodněji vybrat útočnou taktiku: nově ji lze zvolit odlišně pro napadání na útočné polovině hřiště a odlišně v obraně. Ve hře také budou čtyři nové schopnosti fotbalistů pro první dotyk s míčem nebo detailnější statistiky šancí na vstřelení gólu.