Skip to main content

Far Cry: New Dawn je větším RPG než minule

UbiSoft vysvětluje + HW nároky.

Krátce po zveřejnění detailů na téma hardwarové požadavky PC verze únorového Far Cry New Dawn (Alza.cz) to chtělo něco dalšího, o čem by se mluvilo.

Uprostřed toho chaosu a konfliktu, jemuž dominuje růžová barva, prý zažijete nové mechanismy a prvky, které ještě v sérii nebyly. Prohlásil to kreativní ředitel Sebastien Decant.

Hra má být větším RPG než předešlé Far Cry, protože vedle vylepšování základny a správy společníků tu bude nový systém, který vám dovolí opustit již dobyté základny a znovu o ně bojovat, pokud se jich protivník zmocní.

"Soustředili jsme se na to, čemu říkáme takové lehké RPG, abychom z hraní udělali ještě hlubší zážitek," vysvětlil tvůrce.

Myslí tím třeba možnost vytvořit si vlastní zbraně, které mají svá hodnocení, což bude užitečné v boji proti nepřátelům též s vlastním ocejchováním.

Jinými slovy, Decant naznačil, že nepřátelé mohou být různé úrovně, což vás bude nutit poohlédnout se po lepších zbraních, ať si na takovou hrozbu můžete vyšlápnout.

Read this next