Far Cry: New Dawn je větším RPG než minule
UbiSoft vysvětluje + HW nároky.
Krátce po zveřejnění detailů na téma hardwarové požadavky PC verze únorového Far Cry New Dawn (Alza.cz) to chtělo něco dalšího, o čem by se mluvilo.
Uprostřed toho chaosu a konfliktu, jemuž dominuje růžová barva, prý zažijete nové mechanismy a prvky, které ještě v sérii nebyly. Prohlásil to kreativní ředitel Sebastien Decant.
Hra má být větším RPG než předešlé Far Cry, protože vedle vylepšování základny a správy společníků tu bude nový systém, který vám dovolí opustit již dobyté základny a znovu o ně bojovat, pokud se jich protivník zmocní.
"Soustředili jsme se na to, čemu říkáme takové lehké RPG, abychom z hraní udělali ještě hlubší zážitek," vysvětlil tvůrce.
Myslí tím třeba možnost vytvořit si vlastní zbraně, které mají svá hodnocení, což bude užitečné v boji proti nepřátelům též s vlastním ocejchováním.
Jinými slovy, Decant naznačil, že nepřátelé mohou být různé úrovně, což vás bude nutit poohlédnout se po lepších zbraních, ať si na takovou hrozbu můžete vyšlápnout.