Skip to main content

Far Cry 6 s raytracingem a technickými řešeními od AMD

Doporučen Radeon RX 6000.

Zdá se, že UbiSoft se snaží své velké tituly jakž takž spravedlivě rozdělovat mezi oba přední výrobce grafických čipů.

Zatímco Watch Dogs Legion byl hrou pod taktovkou Nvidia, Assassins Creed Valhalla měl partnerství s AMD. A přesně to samé se bude týkat příští rok first-person střílečky z Kubou inspirované banánové republiky.

"Poslední technologie od AMD nás velmi oslnily a proto jsme s nimi spojili síly, abychom do Far Cry 6 mohli dostat FidelityFX CAS, DXR Ray Tracing a Variable Rate Shading," uvedl Oleksandr Polishchuk, senior 3D programátor z UbiSoftu v páté epizodě videí Radeon RX 6000 Partner Showcase.

Prý spolu s AMD kooperují, aby hráčům nabídli hladký 4K zážitek. To má vyžadovat vysokou propustnost paměti a Radeon RX 6000 s Infinity Cache má být schopen toho snadno dosáhnout, při zachování vysokého framerate.

Jednou z vlastností GPU od AMD je DXR raytracing, který modeluje paprsky světla podobně těm ze skutečného světa. Potřeba na to jsou složité výpočty a tenhle hardware to má v pohodě zvládnout.

Funkce FidelityFX Contrast Adaptive Sharpening zase zařídí čistší a detailnější obraz, aniž by to mělo dopad na výkon. Asynchronní výpočty na kartách AMD se zase postarají o to, aby se hardware vyždímal na maximum a hra tak běžela plynuleji.

Far Cry 6, které je spekulované na květen 2021, též bude umět hybridní SSR, což zatím nebylo více přiblíženo, ale asi se to bude týkat spíš stínování, ambient occlusion atd.

Watch on YouTube

Read this next