Far Cry 6 bez editoru, ale s citlivou péčí o old-gen verze
Dozvuky představení.
Koncem minulého týdne jsme se věnovali kubánské střílečce opravdu hodně, viz třeba preview, ale některé informace si tvůrci nechali záměrně až na později.
Začněme jednou negativní zprávou z Reddit AMA, která nepotěší milovníky editoru Arcade z minulého dílu:
"Editor se ve Far Cry 6 nevrátí. Jeho odstranění bylo pro nás obtížným rozhodnutím, ale umožnilo nám soustředit veškeré naše snahy na hlavní kampaň, aby hráče přenesla do víru moderní guerrillové revoluce".
Zato celou hru bude možné projít v co-opu podobným systémem, jaký jste zažili ve Far Cry 5 či v odbočce New Dawn. Uspokojeni budou také vyznavači stealthu, protože budou mít celou řadu nových animací.
Hrači prý budou mít spoustu voleb, jak přistoupí k celému příběhu a aby mohli prozkoumat Yaru ve vlastním tempu. Tvůrci prý připravili nějaké nové cesty, jak se zúčastnite té komplexní zápletky, tedy boje mezi Dani a Libertad proti Antonovi. Myslí se tím například to, že uvidíte scény s Antonem a Diegem, u nichž fyzicky nejste přítomni, takže lépe pochopíte jejich perspektivu a pohled na celou revoluci, jako byste prý seděli vedle nich v místnosti.
Pobočka UbiSoftu v Torontu si prý také dá extra záležet, aby citlivě vyladila old-gen verze Far Cry 6, jinými slovy, aby se neopakovalo fiasko s Cyberpunk 2077.
"Problémy s hrou na PlayStation 4 a Xbox One neočekáváme, chceme dosáhnout i na těchto strojích maximální možné kvality. V příštích měsících old-gen verze více ukážeme. To, že PS5 a Xbox Series X umožňují chod ve 4K a 60fps, je vážně skvělé, ale neznamená to, že bychom nějak kašlali na staré konzole. Dáváme na to opravdu pozor," ujistil David Grivel kolegy z VGC.