Far Cry 6 a third-person kamera: Jak to bude fungovat?
Objasnění záměru.
Když předminulý čtvrtek poprvé unikly záběry z Far Cry 6, jedním z překvapení bylo zařazení third-person pohledu kamery. Přitom dosud šlo o sérii sázející na výhled na dění z vlastních očí.
Jak to v tomto směru bude ve hře fungovat, objasnil Navid Khavari, šéf vyprávění z UbiSoftu pro GameSpot.
Prý měli hned několik důvodů, proč šestý díl občas mění perspektivu. Cílem mělo být hlavně zdůraznit Dani coby postavu, abyste ji viděli před sebou, ale využije se to i v samotné hratelnosti se Supreme backpackem, který vám poskytne super schopnosti (plamenomet, útok raketami).
"Third-person ve filmečcích jsme zkoušeli hned zpočátku a překvapivě to šlapalo hladce. Okamžitě jsme z toho měli pocit, že jsme s postavou více propojeni, že vás to více vtáhne do cesty Dani a epického příběhu fiktivní země Yara".
Hráči také z third-personu budou moci lépe spatřit různá přizpůsobení svého hrdiny či hrdinky.
V guerrillových kempech tím pádem uvidíte vše, co jste si vyšperkovali, ať už půjde o oblečení či baťoh. Jakmile kemp opustíte, kamera se zase přiblíží a pokračujete ve first-person pohledu.
"Chtěli jsme z Dani udělat postavu, jaká skutečně existuje v herním světě, který prozkoumáváte. Díky sledování interakcí přímo před vámi to pomůže cílovému efektu."