Skip to main content

Komunita pracuje na aktivaci kokpitu do GRID 2

Ve hře totiž už je, pouze nedodělaný + kamera jako v Micro Machines.

Vlastní zpráva - Kamkoli se podíváte, snad v každé internetové diskusi se najde někdo, kdo spílá Codemasters za absenci pohledu z interiéru aut v GRID 2 (recenze, 7/10). Tyto notorické stěžovatele neobměkčila ani od začátku snížená cena, která se stále drží jen na 699 Kč (PC), resp. 1099 Kč (PS3/X360), což je na áčkovou novinku, co zabaví na dlouho, velmi výhodná.

Závodní nadšenci se proto rozhodli vzít vše do vlastních rukou a pracují na neoficiálním kokpitu. Jak totiž zjistili během hrabání se v datových souborech s hrou na harddisku, kokpit už v GRID 2 ve skutečnosti existuje, pouze není oficiálně zpřístupněn a hlavně není dodělaný (thx prudislav).

Volant se sice v zatáčkách správně otáčí a drží se ho ruce závodníka, ale připomíná spíš rozmázlou šmouhu, a palubní deska vozu má tak zoufale nízkou texturu, že to kazí zážitek.

Komunita okolo RaceDepartment se už zabývá tím, jak kokpit nahradit verzí ve vyšším rozlišení. Podle dosavadních zjištění se zdá, že to časem půjde a že bude moci do GRID 2 vzniknout modifikace, která tento jeho handicap vymaže. Zde prozatímní výsledek jejich snažení:

Jiní fanoušci mezitím zjistili, že úprava pro první díl GRIDu spočívající v oddálení kamery kupodivu funguje i ve dvojce. Stačí si prý pohrát se souborem cameras.xml u každého modelu auta, díky čemuž se vám aktivují nové, standardně nedostupné pohledy kamer na závod, z nichž některé trochu připomínají Micro Machines.

Hapruje to údajně jen v Chicagu kvůli delší pasáži tratě s nadzemkou, která překáží ve výhledu, ale i tak se jedná o zajímavou vychytávku, která může prodloužit herní dobu. A je možná trochu škoda, že samotní vývojáři z Codemasters vše nezahrnuli do základní hry.

Read this next