Fallout 5 v koncepčním traileru
Známé lokality.
Byla by docela legrace, pokud by Microsoft a Bethesda toto odvysílali na xboxové akci, protože tihle hoši z YouTube kanálu Enfant Terrible mají vážně talent a nebylo by těžké si to splést se skutečnou hrou. I díky zahrnutí fotorealistických lokalit ve stylu série a postapokalyptickému stylu.
Takto to ovšem je "pouze" jen další fanouškovský koncepční nástřel, jak by jednoho dne mohl vypadat Fallout 5, pokud by byl čirou náhodou na Unreal Engine 5 a nikoli na vlastním enginu studia, když by při této volbě zmoudřelo.
I když tady se obáváme, že babička Skyrimu si ho už zahrát nestihne...
Hra byla nedávno znovu oficiálně potvrzena, že bude tím dalším, na čem Bethesda mákne po Starfield a The Elder Scrolls 6.
K vytvoření byly použity následující nástroje a programy: Maya, Substance 3D Painter, Redshift, Blender, Cinema 4D, Unigine, 3DS Max, Photoshop, Quixel Mixer, Quixel Megascans, Marvelous Designer, Character Creator, Lumen, Nanite, World Creator, Zbrush, Rokoko Smartsuit 2, Quixel Suite, 3D Substance Designer a VFX.