Fable: The Journey není nalajnované
Z koně prý sesednete málokdy.
Přiznáváme se, že i na nás působila pondělní předváděčka Fable: The Journey pro Kinect jako nalajnová střílečka. Nebyli jsme jediná a proto se Peter Molyneux odhodlal k tomu, že tyto spekulace vyvrátí. Při úterní předváděčce hry na E3 stánku Microsoftu použil pojem "není nalajnovaná" asi šestnáctkrát, uvedl server VG247.
Problém je v tom, že Lionhead chtěl pro demonstraci hry osm minut, ale od Microsoftu nakonec dostal jen čtyři, což bylo na předvedení hry málo. "Mohli jsme ukázat jen trochu z navigace a kouzlení, a spoustu lidí to svedlo k tomu, že Fable označili za střílečku s předem nalajnovanou trasou, kde neovládáte pohyb postavy. Opravdu tomu tak není - Fable není nalajnované," řekl Molyneux.
"Naším cílem je naopak dát hráči naprostou svobodu, a proto se i ve světě Albionu budete moci svobodně pohybovat po celých jeho tři sta mílích, volit si jakékoliv cesty, chodit do jeskyní a toulat se, kam se vám zlíbí."
Náš dojem nicméně nebyl nesprávný - ve hře skutečně budou momenty, kdy vás Fable bude navigovat samo, jako tomu bylo při E3 konferenci Microsoftu. "Ve hře je těchto míst maličko, pokud tam vůbec nějaké zbudou. Problém je v tom, že tohle demo bylo přímo na míru ušité pro E3."
Momentálně prý ve hře zůstává nalajnovaná jen jedna sekce, kde vás hra sama provádí po horské cestě a pouze vám dává vybrat, kterým směrem se chcete vydat. Málokdy prý také během hraní sesednete z koně - v jedné scéně na vás nicméně zaútočí vlci, koně se rozutečou a vám nezbude, než je po jednom pochytat a samozřejmě se nenechat pokousat divokou zvěří.