Experimentální psycho hra Project: Mara
Od rostoucích tvůrců Hellblade.
Než vydali první díl Hellblade, čítalo studio jen pár lidí, víc by zkrátka nedokázali zaplatit. Teď, když je koupil Microsoft, jich zaměstnávají už stodvacet.
Proto si dnes mohli dovolit oznámit už čtvrtý souběžně chystaný projekt, kterým je Project: Mara (vedle březnového Bleeding Edge, Hellblade 2 primárně pro Xbox Series X a jednoho ještě neznámého).
Ninja Theory ho popisují jako experimentální titul, který prozkoumá nové způsoby vyprávění příběhu.
Ostatně představili ho též experimentálně - originálně a bez varování až v šesté minutě deníčku, kde jsou tedy jen zrychlený dech, mozkové vlny a pár pohledů do tváře ženy.
Odehrávat se bude v jediném levelu a hrát budete za jedinou postavu. Zachytí reprezentaci mentálního terroru v reálném světě, na rozdíl od historického fantasy zasazení Hellblade.
Zatímco jednička byla vysoce osobním nahlédnutím do psychiky, pokračování na to naváže ukázáním, kterak šílenství a trpění ovlivní mýty, bohy a víru. Na Hellblade 2 také dělá dvakrát větší tým než minule, ale jinak filozofie studia zůstává neměnná - tzn. za využití malých týmů dosáhnout velkých výsledků díky procedurálním technologiím a chytrým nástrojům.